Ablamı sikilirken izledim

merhabalar.benim 23 yaş ı nda bi ablam var.165 boyunda 50 kilo civarı .gö tü baş ı bi oynar.yani oynak biş ey.ama gö tü ve memeleri cok gü zel.acı k giyinmeyide sever.fazla giymesede minietek giyer.gö gü s dekoltesi olan ş eyleri giymeyi cok sever.bende markette calı ş ı yorum.saat 10 bucukta iş ten cı ktı m eve gidiyordum.evin yakı nlarda buyuk bi insaat var yarım kalmış .onun önünden gecerken bikac ses duydum.anladı m icerde ne olduğ u gö rmek icin iceri girdim.sessiz sessiz.3 kata cı ktı ğ ı mda gö rdü ğ ü m manzara ile ş oke oldum.gizliden izlemeye baş ladı m.iç erdikiler hergü n gö rdü gü m abi dediğ im ismail ve ş ahin araları ndakide ablam.ismail duruyor.ş ahinse ablamı n ağ zı na vermiş yalatı yor.sonra ş ahin kalktı ayağ a ablamı domalttı yavaş yavaş amı na soktu.ablam fazla ses cı karmı yordu belli bisü redir burda sikiş iyolardı .şahinin yarrakta baya kalı n ve uzundu.biraz siktikten sonra boş almadan cı ktı .ismail sen gec dedi.ismail bu seferde amı na soktu.biraz gitgelden sonra ismail boş aldı .ablamı n ağ zı na verdi.ablam domalmı ş vaziyette duruyordu.ş ahin gö t deliğ ine sokmaya calı ş tı .biraz uğ raş tı ama sonradan soktu.ablam hala ismailin yarrağını yalı yodu.cok tahrik oldum ama tuttum izlemeye devam ettim.ş ahin birden hı zlandı ablam cı kardı yarrağ ı ağzından yanı yo hayvan yavaş dedi ilk defa orda duydum sesini.ş ahin yavaş ladı ve boş aldı .prezervatif vardı sikinde onu cı kardı yenisini taktı .sonra ismail yere uzandı .ablam sikinin ü sü tne oturdu.bikere hepsi amı na girdi.eğildi ismail memlerini yalamaya baş ladı .ş ahinde gecti arkası na gö tü ne soktu sikini.sonra yavaş yavaş haraket etmeye baş ladı lar.girip cı ktı kca ablam ı hhh diye sesler cı karı yodu.hem amı nı hem gö tü nü aynı anda siktiriyodu.tam orospuydu.sonra boş aldı lar ablamda boş aldı .tangası nı giydi.sü tyen zaten yokmuş .tiş ö rtü giydi.sonra ismaille dudak dudağ a ö pü ş meye baş ladı lar.ş ahinde arkada gö tü ne surtuyodur.ben ordan ayrı ldı m.eve geldim.benden yarı m saat sonra ablam girdi eve.gizli cı kmı ş evden zaten.hemen yanı na gittim tabi.ö yle sakindiki cok ş aş ı rdı m.sanki az ö nce iki kiş i tarafı ndan sikilen karı o deil.bende hemen lafı sö yledim.ismaille ş ahin iyi siktilermi seni memnun kaldı nmı diye.sustu kaldı .nerden biliyosun bunu dedi.bende izlediğ imi sö yledim.ş imdi ablam benim kontorlumde benim istediklerimle sikiş iyor.parası nı da alı yoruz tabi.herkese iyi gü nler ablanı za kı z kardeş inize dikkat edin.sonra bizimki gibi orospu olması n.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

