ablamı köyde siktim

selam izinle paylaşacağım anı beni sizinle yakınlaştıran, o günden 1 gün önce aklımın ucundan bile geçmeyen hatta böyle bir şeylerin olduğunu bile bilmediğim ama ancak yaşayınca dünyada her şeyin olabileceğine inandığım bir olay yani bakış açımın değiştiği bir olayı sizinle paylaşacağım.
biz 4 kardeşiz en küçükleri benim ve tek erkeğim.o zaman ablalarımın hepside evliydi.olay en büyük ablamla 1996 yılının yaz tatilinde geçti. en büyük ablam benden 14 yaş büyük. biz köyde yaşıyorduk ablamlar ankarada. okullar kapanınca işlere yardımcı olsun diye eniştem ablam ve yeğenlerimi köye göndermişti.neyse daha fazla uzatmadan olaya geçeyim.
o gün biz tarlaya gitmiştik. ablam küçük yeğenimle o zaman 4-5 yaşındaydı.evde kaldılar.evi temizleyecek yemek yapacaktı.neyse öğleden sonra biz tarladan eve geldik. ablam evi temizlemişti ama dip bucak her yeri temizlemiş. benim yattığım odayıda temizlemiş. odamda bir dolap vardı. kitaplarımı koyardım.o zamanlar kral diye bir porno dergisi vardı. o dergide o dolaptaydı.tabi ablam onu bulmuş.artık akşam üzeriydi yeğenlerim babaannesine gittiler.babam dışarıdaydı annem inekleri sağmaya inmişti. küçük yeğenimde annemle birlikteydi. ben odada müzik dinliyordum. ablam içeri girdi.elinde dergiyle bu seninmi dedi bana kızgın bir ses tonuyla. bir şey söyleyemedim.sadece kafamı yere eğdim.cevap versene dedi yine bir şey söyleyemedim. bu tür dergileri eve neden getiriyorsun diye beni bayağı azarladı.utanmıyormusun , annemlere gösterip seni rezil edeyimmi,sapıkmısın daha yaşın kaç,gibi birsürü şey saydı ben hala konuşamıyordum. Çok utanmıştım. canım çok sıkılmıştı kimsenin yüzüne bakacak halim yoktu. neyse akşam yemeğini hazırlamıştı. babam annem gelmişti 2 yeğenim babaannesinde kalacaklarmış. annem beni yemeğe çağırdı. canım istemiyor yemeyeceğim dedim.sonra tekrar ablam geli yanıma hadi yemeğe gel canımı sıkma dedi. hala çok kızgındı.o çağırınca gettim ama hep önüme bakıyordum.canımda hiçbirşey istemiyodu zorla bir şeyler yedim herkesten önce sofradan kalktım. dışarı çıktım. kahveye gittim ama çok huzursuzdum. arkadaşlara başım ağrıyor diyordum. o akşam her zamankinden erken eve geldim.ama ayağım bir ileri gidiyorda sanki iki geri gidiyordu. direk kendi odama geçtim. kapının arkasının sürgüsünü kilitledim yattım.annemler odada konuşuyorlardı. yaklaşık 1 saat sonra babam eve geldi.15-20 dakika sonra babamla annem kendi odalarına geçtiler onların odası avlunun karşısındaydı.saat yaklaşık 23:30 falan olmuştu.ben uyumaya çalışıyordum ama bir türlü uyuyamıyordum. ablam benim odama geldi. kapıya vurdu.efendim dedim açarmısın kapıyı dedi. suçluluk piskolojisiyle dediğini yapıyordum. kapıyı açtım. ne yapıyorsun dedi. yatıyorum dedim.üzerine çok geldim kusura bakma ama birden görünce ya çocukların falan eline geçseydi diye sinirlendim.ama sende gençsin normal bu tür şeyler dedi. sonra beni öperek asma artık suratını dedi. abla kardeş arasında böyle şeyler olabilir dedi. hemen geliyorum dedi dışarı çıktı. 2-3 dakika sonra geri geldi. elinde o porno dergi vardı.al dergini dedi bana uzattı.alıp almama konusunda tereddüte düştüm ama aldım. sonra bunların gerçeğini gördünmü dedi bana. yok dedim. yani hiçbir kadınla birlikte olmadınmı dedi . yine yok dedim.sana göstereyimmi dedi. nasıl yani dedim. dergidekilerin gerçeğini sana göstereyimmi dedi.yine şaşırmıştım. o arada elimden tuttu yatagın üzerinden beni ayağa kaldırdı. sarıldı bana ve yanaklarımdan öpmeye başladı sonra boynumdan öptü.o arada benimde alat kalkmaya başladı.bende ona sarıldım. ellerim beline doğru indi.bir anda göz gaze geldik. ve dudağıma yapıştı. artık resmen ablamla sevişmeye başlamıştık. hem öpüşüyorduk hemde benim elim kalçalarına inmişti.yatağa uzandık orada hem öpüşüyorduk hemde ben onu bir an önce sikmek istiyordum sikimi eşofmandan çıkardım onun pijamasını aşağıya doğru sıyırmaya çalışıyordum.bi dakka dedi kalktı. bluzunu ve pijamasını çıkarttı stünde sadece beyaz sütyen altında beyaz kilot kalmıştı.bende eşofmanımın altını çıkardım.ablam sütyenini arkadan açtı kocaman memeleri karşımdaydı. hemen memelerini öpmeye başladım.ablam iki eliyle memelerinin altından tutmuş adeta bana servis yaparcasına bana sunuyordu. daha sonra benim kilotumu indirdi. sikimi dergideki bir pozuzyondaki gibi ağzına aldı çıldıracaktım.5 -10 saniye emdikten sonra yatağa sırtüstü uzandı. ben üstüne çıktım 14 cm olan sikimi amına soktum. amının içi sıcacıktı.3-4 dakika gidip geldikten sonra ben patlayacaktımki. hemen içime boşalma dedi ve beni itti.ama ilk fışkıran döllerim içine gitti. daha o rahatlayamamıştı.sikimi atlatimle sildi tekrar yalamaya başladı. benimi tekrar kalktı. bu sefer o üzerime çıktı.tekrar sikişmeye başladık. ellerimle memelerini okşuyordum. oda sikimin üstünde oturup kalkıyırdu. biraz bu pozizyondan sonra domaldı arkasından amına girdim.sonra tekrar o alta geçti.taşaklarım şap şap ediyordu.biraz sonra ablam kasılmaya başladı meğer orgazm oluyormuş .biraz sonra ben tekrar boşaldım.üzerimizi giydik o diğer odaya geçti.ertesi gün tekrar istedim büyük yeğenler bizde olduğu için korktu yapamadık ama o yaz en az 20 sefer yaptım.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s