anneannem ve ben – 2010

herkese slmlar..bn emre.kücüklükten beri,yani 7-8 yaslarından beri annemlerin yanına gittiğimizde beni hep anneannem yıkardı.bu yazda gdişimizde banyoya girerken anneande girmek istedi.bn artık büyüdüğümü söyledim.ısrar etti..iç çamaşırınla oturursun dedi.bnde ayıp olmasın diye kabul ettim.banyodayken sütyenini cıkarırdı hep.zaten 45 yaşlarında biriydi.esirgemezdi orasını burasını.yani kücükken öyle yıkardı beni.bu seferde öyle yaptı.banyoya girdik.konusa konusa yıkadı beni.sırtımı fln keselicekti.göğüsler ortada.yaşlı olmasına karşın çok sarkık değildi.tabi kücükken farklıydı.benimki kalktı.hemen ve elimi çarptırmaya calıstım,yani elliyordum ara sıra.anneannem anlamıyordu.banyo btcekken..şakaylı bir nidayla;anneanne göğüslerin ne kdar büyük dedim.oda yaşlandık oğlum artık dedi.aramız iiydi.şaka yapardık birbirimize sık sık.icimden kötü kötü şeyler gecmeye başkadı..şeytan şurda sik şu yaşlı kadını diyordu.bnde iyce azmıştım.anneannem biraz saftır.düşünemedi artık büyüdüğümü ve tahrik olacağımı.anneannem dul bir kadındı.son derece azgın olduğunu tahmin edebliyordum.neyse,bana iç çamaşırınıda çıkar dedi.oralarını da yıkayalım dedi.bnde azmıstım iyce cıkardım elimle kapatmaya çalışıyordum.hayvan gbi oldu benim alet.gizleyemiyordum artık.anneannem gördü ve bu ne böyle dedi gülerek..sonra sikimi ve popomu yıkarken,eliyle okşuyor gbi oluyordu..daşşaklarımın altına kadar yıkıyordu..benimki iyce kalktı..ilk defa bu kdar azmıştım.neyse banyodan cıkıyorduk..yatak odasında havluyla kurulicaktı beni..tabi ordada uslu durmadı benimki..anneannem çekmeceden kilot almak icin eğildi altında şort vardı..herşey ortadaydı..bn artık dayanamıyordum..saldırsam anneme söyler diye korktum doğrusu..bnde istediğimi söylicektim..titreyerek anneanne ben azdım dedim..duymamış gbi yaptı.artık dayanamadım ve atladım üstüne yatağa doğru ittim.evde annem vardı sadece oda uyuyordu..anneannemin dudaklarına yapıştım..oda hoşuna gtmiş gbi sikimle oynuyordu..memelerini yaladım bir süre ve amına sokmaya başladım..yaş 14 malum çok uzun sürmedi bi kaç dakikada boşaldım yüzüne..sonra o tekrar banyoya girdi temizlenmek icin.bn üstümü giyinip mutlu bir şekilde aşağıya indim..anneannemle sık sık yaptık bunları..artık hep o yıkıyor beni ve banyoda hep sikişiyoruz..bye :

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

