Köylü Kızı ESRA.

merhaba ben mehmet 25 yaşındayım istanbulda yaşıyorum. anlatacağım olay gerçek olup hiç abartma yoktur. yaklaşık 5 sene önce başımda geçti bu olay. o zamanlar köyde yaşıyorduk. reşberlik işte çiftçilik ile geçimimizi sağlıyorduk. köyde yaşayan varsa bilir sabahları erkenden inekler çıkar köy meydanında toplanır Çoban alır yaymaya götürü. kalan danalar ise evin küçüklerine düşer.

köyde esra adında bir kız vardı. Çıtı pıtı bir kız 18 yaşına yeni girmiş daha meme leri yeni olgunlaşıyor götü yuvarlak 1.70 boylarında hafif zayıf bir kız.

bizim danaları ben yayıyorum oda kendi danalarını küçük kardeşi ile yayıyor kız nede olsa yalnız başına bırakmıyolar. birgün ben danaları öğlen sıcağında gölgede yatırdım ve esraların güttüğü yere gittim gizlice. kardeşi bir ağacın altında yatıyor esrada tarlaya giren danaları çevirmeye gidiyordu. ben çalıların arasından izliyorum mesafe uzak pek bir şey göremiyorum. eteğinden rahat koşamıyor hep yukarı doğru sıyırıp koşuyordu. tabii koşdukça dahada açılıyordu eteği. köyde yokluktan dizüstüne çıkan eteği bile nasıl tahrik adiyordu bilemezsiniz. neyse esrayı izlemeyi bırakıp kendi hayvanlarımın yanına gittim. ben biraz yüksek kesimlerde yayıyorum esra ise daha aşağıda dere kenarlarında yayıyordu.

akşam aklıma bir fikir gelmişti dedemin dürbününü alıp esrayı onunla izlemek ve beni çok heyecenlandırmıştı. genellikle danalar hep aynı yerlerde yayılır. ertesi gün dürbünü çantama koyup hayvanları aldım otlatma yerine götürdüm. bir ağaca çıkıp köyü izliyordum. bi baktımki karşıdan esra geliyordün etek giymişti şimdi dar bi kot pantolon giymiş. Çok sevinmiştim. yine öğle sonu esrayı izlemeye gittim aynı çalının dibinden dürbünle bakıyordum esra gözlerimin önünde dere kenarından taş alıp suya atıyordu. o her eğilişinde pantolon götünü sıkıyor muhteşen bir manzara çıkıyordu meydana.

sonra birden hızla koştu nereye gittiğini merak ettim. bende yukarıdan onun gittiği yere gidiyordum eski yıkık bir değirmen vardı onun yan duvarının önünde durdu sağa sola baktı kimseyi göremeyince pantolonunun düğmesini açtı ben karşıdan izliyorum yaklaşık 50 m zaklıktan dürbünle izliyorum. beyaz kırmızı noktalı bir kilotu vardı. o kilotu indirince beynim kaynıyordu neredeyse. hafif esmer tenli kılsız pürüzsüz amını görmüştün gözümün önündeydi. Çişi gelmiş anlaşılan oturdu amına baka baka işedi ve mendiliyle am ını silip attı. esra gittikten sonra bendende şanslı olan o mendili koşup aldım esraın çişli mendili…

esra bana hiç pas vermeyen bir kızdı. son bir defa cesaretimi toplayıp yanlarına gittim. bu sefer konuşacaktım. yavaş yavaş yaklaştım baktım kardeşi yok esrada yok danalar duruyor yerinde. etrafa bakarak gezinmeye başladım bir baktım esra yine o değirmenin orda bu sefer yanında tosun var. erkek dana… tosunun taşaklarını okşuyor okşadıkça tosun sikini çıkarıyor. ve eğilip bakıyordu. görmezden gelip birden karşısına çıktım beni görünce öyle korktu öyle utandıki tabii ben hiç bozuntuya vermedim ona huysu dana dedim. oda evet uğraştırıyor işte. benim gördüğümü biliyor ama bilmemezliğe veriyor. kardeşin nerde dedim köye azık getirmeye gitti dedi. fırsat bu fırsat.

pantolonun çok güzel dedim sen kot giymezdin ne oldu diyince ya danaların peşine etekle olmuyo bununla daha rahatım. artık açılmıştım konuşuyorduk çünkü her soruma cevap veriyordu tosuna ne yaptığını görüdüüm için.

peki dedim neden bu kadar dar pantolon başka yok dedi. ama süpersiz esra dedim.
teşekkür etti inanamıyordum. ve geçengünki olayı buna söyledim. Çiş yaptığını gördüm dedim o kadar utandıki anlatamam. ve o mendili gösterdim dudaklarını ısırarak koşup gitti.

ertesi gün tekrar esranın yanına gittim bu sefer kardeşi ile oturmuş konuşuyorlardı. koly gelsin diyip bende oturdum tam çay yapacakları sırada bİlerek olsa gerek çay almayı unutmuştu. kardeşine koş evden çay al gel dedi birde suçlayıp kızdı çocuğa çocuk koşa koşa gitti. köyün uzaklığı yürüyerek 15-20 dk.

dün neden kaçtın esra dedim. Çok utandığını söyledi ve beni neden izliyosun ayrıca o pis mendili neden aldın diye sordu. artık açılmıştık amacıma ulaşmıştım.
seni çok beğeniyorum o bacakların o götün deli ediyosun beni esra dedim. Öyle bir baktıki oda yanıyordu belliydi. tosunun taşaklarını ne yapacaksın ben varım bak dedim. Öyle bir tokat attıki çenem kırılıyordu az kalsın. amına kodumun orospusu diye küfür ettim sikerim seni dedim. o boksikersin nerde sende o erkeklik dedi.

pantolonumu sıyırdım sikimi çıkardım al orospu bununla oyna ne istiyorsun hayvandan dedim. yanıma geldi dudaklarıma yapıştı sikimi eline aldı öyle bir sıktıki hiç anlamadım sikim taş gibiydi. amdan siktirmem götten hiç siktirmem dedi meğer kızda ilmi tecrübe varmış haberimiz yokmuş. eğilip sikimi öptü bu sende kalsın dedi. bitti sanmıştım arkasını döndü pantolonunu sıyırdı gel dedi.

arkadan buna bir sarıldı sikim bacak arasından çıkmıştı o önde sikimin kafasını okşoyordu bende kafasını geri dönderip dudaklarına yapıştım. anca böyle olur dedi. birden aşağı eğilir götünün arasına yapıştım dilimi amından alıp götünün üstüne kadar yalıyordum. amı ıslak götü ise kokuyordu. o göt deliğimi yala dedi. dilimin ucu ile göt deliğini sikiyordum elimi amına atınca çek elini sana göt yeter dedi. dilimle deliğini iyce açmıştım 2 parmak soktuğumda hiç bişey demedi 3 parmak sokunca bağırdı sikimin girmesi için 4 parmağın girmesi gerekiyordu.

ya hefifce zorla dedi olmazsa bırakırız tamam diyip kızı domalttım göt deliğine tükürük sikimi yukarıdan aşağı doğru götüne bastırıyordum kafasını bastırıp çekiyordum. Öyle yapa yapa iyce genişlemişti ucunu soktum biraz çıkardım bir osorduki inanamazsınız. osurunca anladım artık açılmıştı birden aşağı bastırdım sikimi kız bağıramıyor çık çık diye feryat ediyordu. aniden çıkıp tekrar soktum bir daha osurdu çıkarıp tekrar soktum yeteeer diyip yüz üstü yattı çimlerin üzerine. bende üstüne yattım tabii sikim deliğe öyle alışmışki direk girdi sikim götünün içinde öylece esranın üzerinde yatıyordum.

esra ağzıma sıçtın şerefsiz diyordu. bu lafı beni çıldırttı Öyle bir boşaldımki içine kız dahi anladı ne yapıyon dedi içine patlıyorum dedim güzelim. sikimi götünden çıkarınca o göt deliği tam sikimin kalınlığında açıldı kapanmıyor ıkındıkça götünden meniler boşalıyor osura osura menileri çıkardı götünden ulan ağzıma sıçtın bileydim yapmazdım dedi. ben doymamıştım esra amını yalat bana dedim yere uzandı gel yala dedi ama girmek olmaz. o 69 pozisyonu derler o benim sikimi yalıyo ben onun amını yalaya yalaya su çıktı orta parmağımı göt deliğine dokup yukarı kaldırırdım öylece birden çıkarınca amında öyle su fışkırdıki o anda bitti kız bir baktım kardeşi geliyor hemen toparlandım hiç bir şey yokmuş gibi sohbete koyulduk. Çayımızı içip akşam olunca evlere gittik.

canım esram ben şimdi İstanbuldayım sen kim bilir nerdesin. eğer bu mesaja rast gelirsen sendeki başkasında bulamadım bebeğim.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

