Annemle Ev Sahibini Yakalayınca !

merhabalar ben Şehir belirtmek İstemiyorum.İsmimi vermek İstemiyorum.en baştan belirteyim İsteyen İnanır İstemeyen İnanmaz.neyse ben 1.82 boyunda 72 kilo sarışın kızların gözünde Çokta olmasada yakışıklı bir erkeğim.yaşımı belirtmek İstemiyorum.annem 45 yaşında,top kalçalı-fena olmasada güzel gögüsleri olan,benim bile dikkatimi Çekmiş olmayı başaran bi kadındır kendisi.annem evli babam 51 yaşında.sex hayatları bitmiş vaziyette gibi artık eskisi gibi odalarından İnlemeler gelmiyor.annem babam Çalışıyor.onlar İşe gittiklerinde hemen ben annemin İç Çamaşırlarını alıp koklayarak boşalırdım.dantellilerin tadı başkaydı.herneyse
evimiz daire değil kiralık Çift katlı bir ev.biz burada 4 senedir oturuyoruz.babamın tercihidir Çift katlı evler.babam gitmek İstesede bu evden annem bi türlü gitmek İstemiyordu.buda dikkatimi Çekmeye başlamıştı.ev sahibimiz 60lı yaşlarda. evli , eşi ondan Çok genç annemle hemen hemen yaşık.ev sahibimiz eşiyle beraber bize Çay İçmeye gelirlerdi haftada birgün gibi.annem onların gelceği akşam bi farklı olurdu.artık kafama kötü düşünceler geliyordu.
annemin daha menapoza girmediğini biliyorum Çünkü orkid kullanıyor hala.Çok ayrıntılı bir giriş oldu ama ne yapayım.Şimdi asıl gelelim olaya.
günlerden salıydı.sabah kalktığımda başım ağrıyordu – ateşim vardı.yürüyecek halim yoktu.kalktım hemen ağrı kesici İçtim.Öğlenci olduğumdan vede evde kimsenin olmamasından yararlanarak hemen annemin İç Çamaşırlarını almaya yönelmiştim ki annem yatakta uyuyordu.İşte olması lazımdı.babamı aradım ” a evet annen biraz hasta bırak elleme uyusun ” dedi.pekala dedim hay sizin yapacagınız İşe diyerek mastürbasyonumu kursağımda bıraktılar.bende erken Çıkıp kendime ayakkabı bakacaktım.giyindim okul kıyafetlerimi evden Çıktım.kendime ayakkabı aldım.okula gittim yeni ayakkabılarımı giydim eskileri Çantama attım.sonunda okuldaydım ama derste yüzüm kıpkırmızı olunca hoca elini yüzünü yıka dedi yıkadım geçmedi ateşim vardı,bana İzin verdiler doğru evine diyerekten.bende yavaş yavaş eve İlerledim.saat 14.40 gibiydi.evimiz Çift katlıydı.panjurlar kapalıydı.kapıyı normal Şekilde açtım.taa ki 2 Çift yabancı erkek ayakkabısı görene kadar.İyice sessizleştim.odaya yaklaştım.kafamı uzatmadım bile.o an ne yapacağımı Şaşırdım.kulak verdim seslere annemden Çıt Çıkmıyordu.ev sahibinin sesleri ufaktan geliyordu.peki ya diğer ayakkabı onu düşünmeden aklımda Şimşekler Çaktı.hemen evden Çıktım.ev sahibinin evi yan taraf olduğu İçin hemen koşturdum zili Çaldım.merhabalar suzantakma İsİmteyze nasıl gidiyor dedim ondan bundan konuştuk.sordu buyur dedi.bende dedim ya sormayın anahtarı ewde unutmuşum giremedim annem gelene kadar sizde otursam olurmu dedim.tabi tabi nedemek diyerek İçeri aldı beni.bir kola getirdi hemen.oturduk konuştuk muhabbet ettik falan.ben kolamı yudumladım.ve suzan teyzenın yanına yaklaşarak hemen bombayı patlattım ” senin o orospu Çocugu kocan bızım ewımızde annemı sıkıyor dedım.bende senı burda sıkıcem diyerek yapıştım.karşı koydu bağırdı falan nafile.bastım tokadı bende.karşılık vermeye başladı.Öpüştük bu gaza geldi İyice.kalk gidiyoruz dedim.nereye dedi bizim eve diyince Şaşırdı.İstemedi ama bastım tokadı.sessiz olmasını söyledim.kapıyı açtım ayakkabıları Çıkardık ve odaya doğru yöneldik ” bak sesleri duyuyormusun kocan olacak İbne napıyor anneme ” dedim.oda İnanamadı.bu arada benımkıde kazık gibi oldu.suzan teyzeye hadi odaya gir ben yokum dedim.annem kimbilir ne pozisyondadır Şimdi.bunları düşünerek tak diye odaya İttim suzan teyzeyi.ben girmedim.baktım gülüşmeler oldu İçerde.2ye 2 olmuşlardı.suzan teyze merhaba harun abitakma İsİmdeyince Şarteller attı.bizim ev sahibinin en İyi dostu.babamın gözü tutmamıştı bu adamı zaten.bunları düşünürken annem ve suzan teyzenın inıltılerı artmıştı ve ben hemen yatak odasına gidip İç Çamaşırlarından aldım 2-3 tane.dayanadım odaya girdim Şok etkisi oldu hepsinde suzan teyze hariç.elimdede annemin en seksi kilotları.siyah – beyaz – kırmızı.annem görmedi tabi anladığın gibi değil dedi.Öylemi diyerek bende ew sahibini annemin arkasından Çekerek ben yapıştım yaladım annemin amını.ev sahibinden kalma döller vardı annemin amında.onlarıda yaladım.harun abi ve ev sahibimiz eşini yani suzan teyzeyi götürüyorlardı.bana hiç bakmadılar.hiçte tırsmadılar nedense.bende herkes sikiyor ben niye sikmiyim diyerek amını daha cok hırslı yaladım.annem daha Çok fena İnlemeye başladı.ve sıra annemdeydi.yalamadan Önce sordu.peki ya baban dedi.haberi olmaz dedim bende o anlık.sanki 40 yıllık orospu gibi yalıyordu annem.yeterli diyerek amına girmeye hazırlandım.İyice azdırdım annemi sürte sürte.zaten genişlemiş amcıgı benımkını lop diye aldı.seri seri devam ettim tam patlayacakken yavaşladım bekledim tekrar hızlandım ve annemi köşeye İttirerek bekle dedim.sıra suzan teyzedeydi.daha patlamamıştım ama bakalım.ev sahibi ve harun abiyi uyararak annemi bırakmalarını İstedim.onlarda beklediler.suzan teyzeyi sikerken annemle göz göze geliyorduk.ev sahibine dönerek bak gördünmü Şimdide ben senın karını sıkıyorum dedim . göt deliği ne büyük ne küçüktü tükürdüm yaladım parmakladım ve rahatlıkla girdim.Çoktan patlama zamanım gelmişti ama kendimi tutuyordum.Çıktım suzan teyzeden ne yaparsanız yapın gibisinden İşaret attım tekrar annemin mis amcığına yapıştım.ve direk amcığına girdim daha ki 1 dakika geçmeden hayvanlar gibi boşaldım annemin İçine sormadan. ardından annemde boşaldı. .annemde sesini Çıkarmadı İçine boşalmama.konuşmuyorduk hala.ben doymamıştım yapacak Çok Şeyimiz vardı ama zamanımız azdı.babamın gelmesine 2 saat vardı.Şimdi yapmak İstediğim Şeydeydi sıra:
annemi ev sahibi ve harun abi sikecekti bense İzleyecektim.annemi Çatır Çatır sikiyorlardı ve ben zevk alıyordum bundan.suzan teyze İse benımkını coktan diriltmişti ağzında.amını sikiyordum suzan teyzenin.baktım herkes gelmeye başladım annem uzandı yere İlk harun abi annemin amına attırdı.sonra dölleri bıraktıktan sonra bi kere kafasını İçeri soktu anlamadım bu hareketi neden yaptı.ardından ev sahibimiz annemin götüne soktu.hayvanlar gibi bağırarak sikini götünden Çıkardı ve götünün Üstüne patladı.suzan teyze yaladı yuttu hepsini.bi ben kaldım artık 2.kez patlamayan annemin amından döller akıyordu.onları gördükçe dahada vahşileştim ve Çok fena annemin İçine boşaldımm anlatılamazdı o an.2-3 kilot demiştim ya İşte annemin amına sürttüm o kilotları birini ew sahibine verdim birini harun abiye birinide kendime aldım.annem İse hepsi senin yawrum senın almana gerek yok dedi buda demektir daha Çok Şeyler yapıcaz.yaptıkta yapıyoruz.
birdaha olmaması Üzerinde anlaştık bu olayı yapmamış gibi sözleşerek ev sahibiyle eskisi gibi olmaya söz verdik.ama ben annemi hala Çatır Çatır sikiyorum.ev sahibiyle sikiştiğimiz zamandan 3üz Çocugu varmış aldırttı.artık her fırsatta annemle sikişiyoruz.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

